Lehdet eivät palkitse uskollisia kestotilaajiaan. Olemme tilanneet Helsingin Sanomat kotiin kannettuna joka päivä siitä saakka, kun muutimme viisi vuotta sitten takaisin Suomeen. Tänä aikana lehti on ohentunut ja taso laskenut. Samaan aikaan kestotilaajan maksama hinta on vain noussut. Tällä hetkellä maksamme 3kk:n tilausjaksosta 102 € eli lehti maksaa vuodessa 408€.
Kestotilaajan hinta onkin noussut yhtä säännöllisesti kuin aurinko idästä. Samaan aikaan HS tarjoaa uusille tilaajilleen yhä hulppeampia tarjouksia iPadeineen ja muine palveluineen. Kestotilaajana en ole kiinnostunut HS:n kirja-alennuksista tai muista "asiakaseduista" - vaan saamaan kanta-asiakasetua siitä, että olen pysynyt lehden asiakkaana viisi vuotta. Mutta asiakasuskollisuuden palkitseminen ei näytä olevan tapana tilausbisneksessä, palkinnot menevät uusille tilaajille. Laskunvastaanottoautomaattina toimiminen ei innosta.
Kuvaavaa onkin, että kun kirjauduin www.hs.fi/asiakaspalvelu -sivuille, siellä tarjottiin kyllä tilausmahdollisuutta, mutta tilauksen peruuttaminen ei onnistu. Joten tartuin luuriin.
HS:n asiakaspalvelu verkossa. Kuva liittyy blogin tilanteeseen. |
Kestotilaajan hinta onkin noussut yhtä säännöllisesti kuin aurinko idästä. Samaan aikaan HS tarjoaa uusille tilaajilleen yhä hulppeampia tarjouksia iPadeineen ja muine palveluineen. Kestotilaajana en ole kiinnostunut HS:n kirja-alennuksista tai muista "asiakaseduista" - vaan saamaan kanta-asiakasetua siitä, että olen pysynyt lehden asiakkaana viisi vuotta. Mutta asiakasuskollisuuden palkitseminen ei näytä olevan tapana tilausbisneksessä, palkinnot menevät uusille tilaajille. Laskunvastaanottoautomaattina toimiminen ei innosta.
Kuvaavaa onkin, että kun kirjauduin www.hs.fi/asiakaspalvelu -sivuille, siellä tarjottiin kyllä tilausmahdollisuutta, mutta tilauksen peruuttaminen ei onnistu. Joten tartuin luuriin.
Samat ajatukset on täälläkin. Kirjouduin asiakaspalveluun ja huomasin, ettei lehden tilauksen lopettaminen onnistukaan tätä kautta. Oikeasti suututti.
VastaaPoistaHyvää kevättä. T. Irmeli Lasarenk
Olen samalla asialla,mutta lopetus ei näytä onnistuvan.
VastaaPoistaYritin ensin tilauksen keskeytystä, aikaa ja puhelinlaskua kertyi mukavasti,
VastaaPoistajoten päätin lopettaa koko tilauksen, jostakin tuo menetetty raha tulee saada
takaisin. Taasen odotusta 10minuuttia ja puhelinlaskua. Oikeasti suututti tämä
"peitelty" rahastus!!
Samaa mieltä edellisten kanssa. Miksi kuluttaja-asiamies ei puutu kyseisen firman ala-arvoiseen toimintaan? Onko liian isot varpaat?
VastaaPoistaHS lähetti postissa, että voin lahjoittaa hesarin pe-su numerot kuukaudeksi sukulaiselleni. Menin osoitteeseen HS.fi/lahjoitus mutta ei lahjoitus ole ilmainen lahjoittajalle. Mitä tämä tällainen on ?
VastaaPoista