Arvostan suuresti lihajalosteitanne. Makkarat, leikkeet ja muutkin tuotteenne ovat tulleet vuosien varrella tutuiksi. Lisäaineettomuus tänä E-aikakautena on kiitettävä valinta ja kuluttajana ainakin minä suosin mahdollisimman puhdasta vaihtoehtoa.
Tänään kuitenkin onnistuitte tuotteellanne pilaamaan perheemme yhteisen illallisen. Lähikauppani sisäänostaja näyttää arvostavan lihatuotteita, jotka kelluvat marinadeissa. Itse en koskaan osta marinoitua lihaa. Ainoa marinoimaton lihatuote hyllyillä oli Viljaporsaan lihasuikale (yleensä vältän myös suikaloitua lihaa, ja syystä, kuten tulette myöhemmin lukemaan). Ostin kaksi pakettia ja lähdin tyytyväisenä kotiini valmistamaan illallista. Voisin sanoa olevani keskimääräistä parempi kokki.
Ostamani liha oli ala-arvoista. Tuoteselosteen mukaan sisältö on 100%:sta viljaporsaanlihaa, mutta tänään ostamani oli vähintään 60%:sti syömäkelvotonta viljaporsaanjännettä ja muuta jätepalaa. Tästä johtuen makuakaan ei voinut juuri sanoa kehuttavaksi (vaikka sanonkin olevani keskimääräistä parempi kokki) ja Leafin purukumitehdas olisi ollut kateellinen "lihanne" kimmoisuudelle. Suurin osa valmistamastani padasta päätyi roskiin.
Det er trist at en kjøttprodusent, som er kjent for høy kvalitet sender ut kjøttprodukter som ikke håller det nivået som bedriften er kjent for. Som en kunde ble jeg besviken - og det ble en trist familiesamling rundt forferdelig lavkvalitetskjøtt. -- On ikävää, että korkeasta laadustaan tunnettu lihajalostaja päästää käsistään näin huonoa laatua aiheuttaen perheelle varsin ikävän illallistuokion.
Kiitos, tack. Halusin vain antaa palautetta.
Med vennlig hilsen,
Jarmo Röksä
---
Päivitys 11.6.2013
Muutama päivä palautteeni jälkeen sain postia Hra. Snellmanilta. 10 euron hyvityskortti, jolla voisin hankkia Hra. Snellmanin tuotteita kaupasta. Nyt on kulunut noin kolme viikkoa. Vielä en ole uskaltautunut korttia käyttämään. Kiitos kuitenkin hyvityskortista. Onhan se hauskan näköinen tuossa hellan kopan päällä.
Tänään kuitenkin onnistuitte tuotteellanne pilaamaan perheemme yhteisen illallisen. Lähikauppani sisäänostaja näyttää arvostavan lihatuotteita, jotka kelluvat marinadeissa. Itse en koskaan osta marinoitua lihaa. Ainoa marinoimaton lihatuote hyllyillä oli Viljaporsaan lihasuikale (yleensä vältän myös suikaloitua lihaa, ja syystä, kuten tulette myöhemmin lukemaan). Ostin kaksi pakettia ja lähdin tyytyväisenä kotiini valmistamaan illallista. Voisin sanoa olevani keskimääräistä parempi kokki.
Ostamani liha oli ala-arvoista. Tuoteselosteen mukaan sisältö on 100%:sta viljaporsaanlihaa, mutta tänään ostamani oli vähintään 60%:sti syömäkelvotonta viljaporsaanjännettä ja muuta jätepalaa. Tästä johtuen makuakaan ei voinut juuri sanoa kehuttavaksi (vaikka sanonkin olevani keskimääräistä parempi kokki) ja Leafin purukumitehdas olisi ollut kateellinen "lihanne" kimmoisuudelle. Suurin osa valmistamastani padasta päätyi roskiin.
Det er trist at en kjøttprodusent, som er kjent for høy kvalitet sender ut kjøttprodukter som ikke håller det nivået som bedriften er kjent for. Som en kunde ble jeg besviken - og det ble en trist familiesamling rundt forferdelig lavkvalitetskjøtt. -- On ikävää, että korkeasta laadustaan tunnettu lihajalostaja päästää käsistään näin huonoa laatua aiheuttaen perheelle varsin ikävän illallistuokion.
Kiitos, tack. Halusin vain antaa palautetta.
Med vennlig hilsen,
Jarmo Röksä
---
Päivitys 11.6.2013
Muutama päivä palautteeni jälkeen sain postia Hra. Snellmanilta. 10 euron hyvityskortti, jolla voisin hankkia Hra. Snellmanin tuotteita kaupasta. Nyt on kulunut noin kolme viikkoa. Vielä en ole uskaltautunut korttia käyttämään. Kiitos kuitenkin hyvityskortista. Onhan se hauskan näköinen tuossa hellan kopan päällä.
Kommentit
Lähetä kommentti